דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלבום תמונות דיגיטלי מעוצב 

מאת    [ 21/05/2015 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 4871 פעמים ]

כל שנה חדשה מביאה עמה משהו חדש ו"טרי" שלא היה בשנה הקודמת. ענף החתונות הוא תעשייה ענקית של בעלי מקצוע שונים: צלמים, אנשי מוזיקה וסאונד, תופרים, מעצבי שיער, מארגני חתונות, רבנים ועוד. מרבית הספקים  בענף מערבים טכנולוגיות חדשות ומספקים לנו מוצרים חדשים. השיטות הקודמות מתיישנות ונעלמות ואנו בתור צרכנים נדרשים לאמץ חידושים וטרנדים שנכנסו לענף החתונות כדוגמה אלבום תמונות דיגיטלי.

במה שונה אלבום הדיגיטלי מאחיו הוותיק

אלבום תמונות דיגיטלי הוא אלבום שתמונותיו הופקו ממצלמה דיגיטלית, הועברו למחשב והודפסו על נייר איכותי. התמונות באלבום דיגיטלי נשמרות לאורך שנים רבות יותר ותופעת דהיית צבעים נדירה למדיי. אלבומי תמונות ישנים נטו להיקרע לאחר מספר מועט של דפדופים, הניילון שהגן על התמונות נתלש במהרה וקצב דהיית צבעי התמונות היה מואץ. הפקת אלבום דיגיטלי הינו תהליך פשוט ומהיר ובדרך כלל אינו דורש ידע גרפי מקדים ומיומנויות אחרות. לכן כל אחד ואחת יכול להפיק אלבום תמונות דיגיטלי מרהיב שישמש אותו לאורך שנים רבות. להבדיל מאלבום תמונות מסורתי, לרשותכם שלל עיצובים גרפיים המאפשרים להעניק קווי עיצוב ייחודיים לכל תמונה. היכולת להקנות לכל תמונה אופי עיצובי ייחודי מאפשרת להפיק אלבום תמונות דיגיטלי לפי רצונו וטעמו של כל לקוח. תוכלו לבחור את התמונות הטובות שלכם מסדרת הצילומים, להגדיל אותן, לשנות להן את הצורה ולהוסיף אלמנטים עיצובים נוספים. אלבום תמונות דיגיטלי מאפשר לשלב תוכן בין התמונות ובתוך התמונות. תוכלו להוסיף משפטים רומנטיים, פסקאות משירים, משפטי אהבה ועוד.

סוגי כריכות לאלבומים דיגיטליים

בתום תהליך עיצוב התמונות וסידורן תוכלו לבחור בכריכה המתאימה לאלבום תמונות דיגיטלי שלכם. היצע הכריכות לאלבומים הדיגיטליים רחב ועשיר. כדאי לבחור בכריכה קשה לאלבום שלכם ובכך תבטיחו שמירה והגנה על תכניו של האלבום לאורך שנים רבות יותר. לכריכה יש יכולת ליצור רושם ראשוני נכון, לכן כדאי להתאים את סוג הכריכה לאופי האלבום שלכם. אם החלטתם כי ברצונכם להעניק מראה יוקרתי לאלבום התמונות שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי ציפוי כריכת האלבום בגווני זהב, הוספת עיטורים צדדים בכריכה והבלטת השמות שלכם. אך אם אתם ידועים כטיפוסים קלסיים, תוכלו לבחור בכריכת אלבום בגוון עדין ובהיר עם מרקם חלק המקנה מראה אלגנטי וקלסי. במידה ואתם מתלבטים או מתקשים בבחירת כריכה מתאימה לאלבום שלכם, תמיד תוכלו להיוועץ באנשי מקצוע האחראים לעיצוב והדפסת אלבום התמונות הדיגיטלי שלכם.

הדפסת אלבום תמונות דיגיטלי

טכנולוגיות דפוס דיגיטליות אפשרו הדפסת אלבום דיגיטלי באיכות גבוהה ותוך הקפדה על רמות גימור מושלמות. התמונות מודפסות על נייר עבה ואיכותי ולבסוף האלבום נכרך בכריכה קשה מעוצבת המגנה ביעילות על תכני האלבום.

Print2go - בית דפוס דיגיטלי המתמחה בדפוס איכותי וזול, גרפיקה ועיצוב גרפי מקצועי ובהדפסות דיגיטליות ללא הגבלת אורך ורוחב.


לפרטים: 03-691-84-84
https://www.facebook.com/Print2go.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב